醫生~我的孩子被誤會了!!!風傳媒投書



我在風傳媒的投書PART2

這篇是介紹「醫生~我的孩子被誤會了!!!」一文修改的投書,以比較適合社會大眾的觀點書寫~

我的小孩在家很乖,為什麼學校老師說他怪怪的,需要看醫生?

留言

  1. SÃ¥ träffande. Det är väl där jag är. Trodde jag hade en berättelse i ett svagt ögonblick, nu läser jag alla femtielva episoder och förstÃ¥r att berättelsen kanske finns i mitt huvud men inte i episoderna. Hur jag än möblerar om. Eller egentligen skymtar tvÃ¥ vaga beseltte¤rÃr, men nej, inte blir det en berättelse av det. MÃ¥ste väl bestämma, skriva om, skriva in. Stryka. Men hjälp.

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

為什麼我三天就分手~王子與公主的關係教戰守則

【大腦也需要健身】

【安撫內在小孩你需要知道的5個步驟】